7 januari 2015

Lek och Kaosutmaning

Var på stranden och promenerade idag igen :) Härligt! Tog mig tid att leka med kameran. Vad är himmel och vad är hav här i motljuset och med lång slutartid?

Vågorna rullade in och med lång slutartid kan vågorna se spännade ut,
och mjuka.

En ny idé som jag skrev om i förra inlägget om att kombinera bokläsande med bloggande, tog sig nya vägar när jag hittade till bloggen "Sagan om sagorna", där jag hittade just en bokläsarutmaning: Kaosutmaning 2015. Den tänker jag delta i och jag kommer att uppdatera listan här på bloggen. Det finns en sidflik för Kaosutmaningen under headern högst upp på min sida där listan finns och där jag kommer att markera vilka punkter jag klarat av. Jag kommer också att ha etiketten Kaosutmaning på alla inlägg som har med Kaosutmaningen att göra. Vad innebär utmaningen då? Jo, under hela 2015 ska man kunna pricka av minst 20 av de 36 punkterna på listan du hittar om du klickar här.

2 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Har läst om Kaosutmaningen :) kul att du hoppar på - då får jag följa den på "nära håll" ;)
Gillar dina bilder - speciellt färgerna. Vem har sagt att vatten är blått :)

Stare Ström sa...

Vatten kan man leka med hur länge som helst! Läckra bilder!