20 mars 2013

Greppat

Både matte och domare har greppat katten som bedöms på en utställning.

5 kommentarer:

BP sa...

Ursäkta att jag gapskrattar här:-))))))
Katten som matte eller:-))))))

Men hon har då ett stadigt grepp om kissen, det måste jag medge- sorry, kan inte låta bli att fortsätta skratta.

Å det betyder att din bild är helt SUVERÄN!!!

PS. Ställde du ut dina två katter - å hur gick det i så fall;-) DS

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Jag förenar med med BP i ett gott skratt.
Tack! Ruth i Virginia

anemonen sa...

Den färgen är min favoritfärg på katter. Själv har jag varit ägare till en stor bamsing som hette Putte:-)

llh sa...

Nu vet jag ju att kattutställningar är blodigt allvar men kan ändå inte låta bli att skratta här. Kanonbild med själ, så är det bara!

Anonym sa...

Vilken fantastisk situationsbild! :)