13 april 2012

Glädje hos 4U2

Att gå på en fotbollsmatch är glädje. Är man som jag så man inte bryr sig så mycket om resultatet är hela tillställningen mest glädje. Här kommer bilder från Allianz Arena i Munchen.

Första bilden är tagen före matchstart.



Här börjar publiken komma på plats. 69 000 rymmer arenan. Ser ni storbildsskärmen?

Man kan fundera över vilken tum den har? Den var gigantisk!För att komma in på arenan var jag tvungen att gå in genom denna entré. Jag var lite upprörd men förstod senare att det var för säkerhetskontrollen. Den genomfördes av kvinnor på kvinnor.
Fler bilder till glädje här!

11 kommentarer:

BP sa...

Now we are talking!!! Även om jag bryr mig om resultatet... och spelet!!!
Dina härliga bilder får mig att längta efter nå't helt annat än Bajen och Allsvenskan.
Dina bilder ger fotbollen en helt annan dimension... ja du vet. Ditt lag drar nog inte heller 69 000 åskådare;-)

PS. Den tyska nogrannheten - Gud så typiskt tyskt - får du liksom på köpet;-) DS

4U2 sa...

Det låter helt rätt, njuta av spelet oavsett hur det slutar! :)

B i r g i t t a sa...

En riktig fotbollsnörd med andra ord :)
Storslagna bilder på en storslagen arena! Roligt att få se :)
Hoppas du får en fin helg - kram

KulTur i Natur - Tony sa...

Fotboll ses bäst på Tv tycker jag :-)
Men dina bilder var häftiga!

Annemor sa...

Morsomt med fotball, men det spiller liten rolle hvilke lag som stiller. Mest morsomt å se på publikum.
Kjekt med damer som sjekker damer :-)
in glede finner du her
http://www.starbear.no/mormor/2012/04/14/4u2-fotoutfordring-xiii/

Eva Trillian sa...

Stämningen skulle vara en anledning till att gå på fotbollsmatch då ;-)

cat sa...

Intressanta bilder och kul att vi alla gläds åt olika saker.
Ingen dålig storbildsskärm det där!

Vespa Vulgaris sa...

*ha-ha* Det hade ju varit kul om de endast gjort säkerhetskontroller på de kvinnliga åskådarna. Man vet ju hur galna fotbollskvinns kan vara :-P

Erik Semlan sa...

Kul att se dina bilder från arenan, mäktigt stort. :-)
Vilka klart imponerande foton.
Tack för ditt svar om arenans placering. Nog bra att ni damer blir kollade av damer i er speciella ingång, kan jag tycka. ;-)

Marie sa...

Absolut glädje!

Ezter sa...

Största glädjen vid vinst :)