27 april 2012

Gemenskap

 

15 kommentarer:

BP sa...

Fotboll förenar!!! Det är den bästa gemenskapen som finns både på och utanför planen. Du kunde inte valt en bättre bild.
Om jag skulle orka så skulle jag scanna in en gammal fotbollsbild till temat;-)
Just nu väntar jag på att komma in hos tandhyggan!

anemonen sa...

Japp här blir det lir av. Det brukar vara härlig stämning på fotbollsmatcher.

cat sa...

En mycket stor gemenskap :) Fin bild!

Lena sa...

här ser det ut att vara gemenskap. Snygg bild dessutom!

Pialotta sa...

Så trevligt med din gemenskapsbild.. Foto på människor i farten gillar jag :)

Erik Semlan sa...

Klart smart med ditt gemenskapsfoto. Det fungerar på flera nivåer, i små grupper eller bara par och i det större, supporters till fotbollslagen. Tala om gemenskap där inne på den stora arenan. :-)
Vilken fredag, varmt och skönt. Hoppas det håller i sig över helgen.

Anitas Blogg - Malta sa...

Vart än de är på väg så har de helt klart ett gemensamt mål ;-) Snygg bild !

Stare Ström sa...

Vilken fin bild på gemenskap!

ulla laiho sa...

Idrott är många gåger basen för en livslång gemenskap - skapar vänner (och ovänner också för den delen). Ett fin kort - gillar familjen i förgrunden särskilt.

Unknown sa...

Intressant bild från folkvandringen.

Pysselfarmor sa...

Härlig bild för gemenskap!
Förväntan tror jag också passar bra...;-))

BP sa...

Svar: Lärde mig från en annan stockholmsbloggare att den officiella körsbärsblomningsdagen är den 24 april. Det visste jag inte. Å idag är det ju den 27 april. Men kyla och regn har nog gjort att blommorna var kvar i träden och inte låg på marken.
Vi har några körsbärsträd på innergården här. Det har inte alls kommit så långt som i Kungsan.

Marit Johansson sa...

Fin bild!

Jah Hollis sa...

Bra bild till temat.
Men jag fattar inte hur folk kan se att människorna på bilden ska på fotboll!!??

Sussie sa...

Vart ska alla ta vägen..?
En typ av gemenskap är det i alla fall. :-)

http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/04/gemenskap.html