20 november 2010

Shannaras Saturday Mix: Glas

Fler tolkningar på glas hos Shannara.

7 kommentarer:

BP sa...

En helt fantastisk bild Gärdsmygen. Speglingarna är ju som ett drömpussel, helt wowww helt enkelt.

PS. Enda minus - sorry - snön, men jag kan leva med den missen;-) DS

Anneli - A'la Foto sa...

En riktigt fin bild och jag älskar mönstret som träden bildar i spegelversion!


Ha en fin lördagkväll!

Magdalena sa...

Vad fint med speglingarna i fönstret....

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Jag håller med alla övriga som kommenterat, kunde inte skrivit det bättre. =)

Sedan kan jag konstatera att det är mycket välputsade fönster, tyvärr är inte mina lika vackra i dagsläget. =(

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ser ut som du har nypussede vinduer :) Kjempefin refleksjon du har fanget der!

Maria Thorbjörnsson sa...

Stämning och känsla..i din vackra bild..Maria

Pysselfarmor sa...

Vilken läcker bild....ruta för ruta är en bild i sig!