9 november 2010

Hola!

Det är inte utan att det blev en klimatchock att komma hem från 22'-dagar till smällkalla vintern.Har tillbringat några dagar på Mallorca för första gången.
Att huvudstaden heter Palma förstår jag nu.
Mestadels tillbringade vi tiden på sådana här ställen långt ifrån verkligheten hemma.

Så plötsligt dök en nyhet upp från fosterlandet som vi läste över axeln.....
Nu värmer jag mej i soffan med filt, soliga bilder och en kopp kaffe.

Hade familjens lillkamera i fickan på resan och något har hänt. Har inte riktigt fattat vad det är men vissa bilder har skräp på sej. Kameravård får det bli nu och se om det är det något som man kan åtgärda själv.



6 kommentarer:

AnnaKK sa...

Hej på dej, och välkommen hem igen! Fast jag kan förstå att du kanske hellre hade blivit kvar där nere ett tag till. <:-) Skitväder!!!

Men för varje snöstorm så kommer vi ju en liten-liten bit närmare våren, så... :-)

BP sa...

Hola! Welcome back! Så härligt att kolla dina varma och härliga bilder från Mallis. De värmer i snöstormen häruppe.
Vi ska också iväg om två veckor. Mallis är ju ett alternativ om det fortfarande är 22 grader där mmmhhhhh.

PS. Tycker dina bilder är toppen. Ser då inga fel - åtminstone inte med mina ögon;-) DS

BP sa...

Svar: Bra Gärdsmygen!!! Kollegan ville nämligen ha det rosa skalet för att hans flickvän har många rosa klädesplag.... Förstår du vad jag vill säga;-)

Unknown sa...

Fina och värmande bilder. Kan behövas med tanke på hur vintern har kastat sig över oss.
Förstår att det blev en riktig klimatchock att återvända.
Ha det gott, trots snö och kyla! /SA

Rajson sa...

Oj,oj,oj nu blev jag riktigt avis!
Jag misstänker att det är en fin golfbana jag ser!!!

Caroline sa...

Härliga bilder från Mallis, där var vi 2007.

Själva kom vi hem från Egypten i torsdags!

Caroline