14 mars 2010

Bildligt talat

14 kommentarer:

annette sa...

Oh, vilken vacker bild som har ett otroligt djup i sig, ger en känsa av total frihet!
Fotade faktiskt inte hela huset som Du ser en bit av hos mej,är inget fängelse utan ett hus jag hittade ute på landsbygden på Tenerife,skall kolla om jag har en annan bild som visar lite mer!

Ha en bra start på veckan!

annette

Eva-Lena Sjösteen sa...

Gillar den här bilden, som föregångaren skriver, härligt djup!
Visualiserar mig dit, till havet där jag trivs som bäst :)

Må Gott/E-L

Pialotta sa...

Lång gångväg till piren.. fantastiskt foto:)

Gunsside sa...

Flott foto, fin vinkling som gir inntrykk av at det er uendelig langt bort ;)

Caroline sa...

Fyren ser verkligen ut att vara låångt borta, härlig bild!

anemonen sa...

Fint skärpedjup och här skulle jag vilja gå. Min bild visar en alkoläsk som är grön alltså inget vatten.

Cecilia Artista sa...

Härlig bild med fint perspektiv!

mimmi sa...

Oj .det var en jättte härlig bild och vilket underbart djup du har fått i den :)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Utrolig flott dybde du har fått fram her, lekkert bilde! :)

Bruno Beeige sa...

Du får mig att längta till havet!

Photos by Storm sa...

Vilket härligt djup, jättefin bild och jag blir sugen på att gå ut där/Lis

BP sa...

Wow! Igen! Mäktig och häftig bild... å på sidan skymtar jag liiiiite "kvarglömd" snö också;-)

Mats Andersson sa...

Vilket härligt djup i den här bilden. Snygg komposition.

/Mats

Viola sa...

Nydelig bildevinkel og herlig bilde!! :) Der skulle jeg likt og gått du!:) Mange flotte bilder under her også! :)