7 mars 2010

Bildligt talat


16 kommentarer:

annette sa...

Ljuvligt vacker bild, inte så mkt snö, men en hel del is verkar det finnas, gillar vindsnurrorna i kanten, tycker dom kan vara vackra!

annette

Rajson sa...

ser inte ut och vara så mycket vind. Ingen energi till snurrorna.
Ni har ju ett antal av dessa i dina hemma trakter!
Men det finns hopp o, våren känsla i fotot!
HA det gott!

Pumita sa...

Det ser ut att vara nästan vindstilla ut men kylan känns i märg och ben. Vacker bild!

Cecilia Artista sa...

Hav och vindkraftverk - det gillar jag!

anemonen sa...

Vilket vackert ljus du fångat.

Unknown sa...

Flott bilde. Det ser ut som dere har litt snø og is dere også :)

Eva-Lena Sjösteen sa...

Underbart vacker bild, helt tagen! Härlig komposition och fantastiskt ljus, snyggt!

Ha det gott//E-L

Della sa...

Jag tycker dom ser pampiga ut där dom står och sträcker sig uppåt.

Ulrica sa...

Vad underbart! Vilken bild. Jag njuter :)

Wildhearts sa...

Åh, vad snyggt! Härliga färger och vacker komposition.

Pialotta sa...

Mycket vackert taget fotografi.. Sitter och beundrar:-)

AnnaKK sa...

Ah, så vackert solblänk! Och med lite god vilja kan man se snön och isen som vit sand. :-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Solen er hos dere også ser jeg, deilig med vær som dette, da er det vår i luften. Veldig fint bilde du har av det åpnet hav og vindmøllene!

Bruno Beige sa...

Vackert, jag önskar jag satt där i solskenet och glittret.

Bitten sa...

Vackert!

BP sa...

Ja denna vackra bild kunde jag ha använt i tidningen som jag formger. Vi har nämligen skrivit om vindkraft... många gånger... med mindre vackra bilder.