15 april 2018

Om

det är lite aktivitet på min blogg nu så beror det på detta:

5 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Du kommer inte att tro mig nu, men det är faktiskt sant. Såg bilden och tänkte spontant - WOW, Gärdsmygen har blivit med motorcykel. Klubborna ser ju ut som cylindrar. (Nej, jag är spiknykter!!!!)Sedan tänkte jag att namnen som stod på "cylindrarna" inte alls lät bekant. Alltså googlade jag och förstod snabbt att du fotat golfklubbar. Vilken bild till Skyltsöndag!!! Det står nog mellan dig och Klimakteriehäxan om vem som la upp bästa bidraget till den här Skyltsöndagen:-)

Å du är förlåten att du är lite mindre aktiv här på bloggen, bara du bloggar varannan dag så;-)

Vilket bidrag! Tusen tack för det och länken:-)

BP sa...

Svar: Kanske, men jag är inte säker på att du gillar den. Den var inte i "mina" färger heller, men jag föll för den för den skiljde sig från mängden, trots eller på grund av att den hade helt fel färger;-)

Anki sa...

Härlig skyltning ... så nu vet vi vad du gör på lediga stunder :)

Paula sa...

Fick läsa BPs kommentar för att begripa ditt foto. För jag hade också gått igång på motorcykel-spåret! Hur tokigt kan det inte bli? Men ärligt, golf, nu??? Vi har vitt på marken överallt, utom de plogade vägarna då som torkat upp skapligt. Faktiskt så har vi inga golfbanor alls i närheten, kan förstå det så få dagar man skulle kunna spela där varje år...
Ha en fin sving!

Ditte sa...

Bra ursäkt! Även om jag jag numer vågar vägra golf så har jag spelat. Med mycket liten framgång.