17 november 2012

Skugga

9 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Det finns ljus i din skugga :) Fint!

Pysselfarmor sa...

Snyggt! och nu blev jag törstig :-))

Jag har visat två bilder på höghus som finns i Flemingsberg i närheten av Huddinge sjukhus.Jag klickade fast dem när jag var på Huddinge sjukhus på läkarbesök. Stod vid entrén och använde tele.

ha en skön helg

Anonym sa...

Ett vackert stilleben med fin skugga. Ser ut som en läskande sommardag :0)

Cecilia Artista sa...

Skugga med ljusglimt. Snyggt!

fotobrus.se sa...

Är det detta de källar svalkande skugga. Fin bild!

Anita - Malta sa...

Vilken jättefin bild ! Stilrent med mjka färger, friskt och en tydlig skugga. Gillas mycket !!

Annemor sa...

Så fint med lys-spillet på bordet/duken.
Nydelig bilde.
Ha en fin kveld.
Mormor

Birgitte sa...

Jeg siger skål , det ligner min hvidvin:-) flot lys:-)

juanna sa...

Ljusspel i skuggan - läckert!