18 november 2012

Linjer





20 kommentarer:

Matfarbron sa...

Häftigt med arenan

Maria sa...

Härligt trissat med fina bilder!
Första blir favvis :)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Härliga bilder och säkert ett roligt tillfälle för dig. Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Wow, får nästan svindel av första bilden. Så pampigt att sitta däruppe och se hela arenan!

Anna tassar in.. sa...

Men så kul att gå på fotboll..jag älskar den sporten. Fina linjer..och ingen off-side :)

Cecilia Artista sa...

Jag är ingen fotbollsentusiast men gillar dina bilder med många sköna linjer, f a den första bilden!

Charlotta sa...

I fotbollsmatcher är ju linjerna av avgörande betydelse. Är bollen över eller inte? :)

Första bilden blir min favorit i din fina triss, hissnande vinkel.

Min fotogen sa...

Oj vad fina bilder ..på temat!

Marit Johansson sa...

Oj, mäktigt att vara där kan jag tänka mig! Fina bilder till temat.

Axart sa...

Häftiga bilder!

AX

Linnéa sa...

Ha, ha det var fina linjer. Kreativ triss. Fint.

Ha en bra veckan!

Anita - Malta sa...

Första bilden är bara för häftig!! Hela trissen rakt igenom är superbra. Säger en som INTE gillar den typen av sport ;-)

Anneli - A'la Foto sa...

Riktigt snygga bilder som dröser av linjer i! Fint tolkat!

Ha en skön vecka!

Annemor sa...

Det var absolutt en WOWtriss.
Ha en fin kveld.
Mormor

Rajson sa...

Attans vad tomt det var på läktarn,men du tog kanske bilden innan det blev fullsatt!
Snygga foton!

LissenTo sa...

Ser mäktigt ut att sitta där på läktaren och vilken utsikt över planen.

(Har du hört något från Beate?)

Ha en trevlig start på veckan. // Lissen

KajsaLisa sa...

Vilka vyer, först tyckte jag huvudet i första bilden var i vägen, men det förstärker faktiskt hur stor stadion är, hade det inte varit med hade bilden upplevts som plattare. Snyggt gjort.

Hanna sa...

Snygga bilder!

Anni sa...

Men nu blev jag avundsjuk! Har du varit på fotboll i München! WOW! Snygga linjer dessutom!

När Annie skriver sa...

Häftig upplevelse och fin triss! :-D