11 januari 2011

Era tankar

om denna bild tack :)

5 kommentarer:

SoF sa...

:) Tror inte jag är så jättebra på att analysera bilder utan jag bara känner.
Här känner jag: Supersnyggt!

Ett motiv jag gärna själv hade fotograferat.

Ok?

sasfoto sa...

Snytt är det men jag undrar om det är vindstilla eller om du använt en väldigt kort slutartid...

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Snygg bild, men det kanske saknas något, framför eller bakom?

För att få djup i bilden.

Ha de bra.

Hasse A

BP sa...

Ja här är det ju "fotografer" som kommenterat... Min första tanke - förutom att bilden är suverän - var de två "vägskyltarna" som sitter på "grejen". Speciellt den högra, då man måste ta sig igenom "grejen" för att kommer till Mont Blanc.
Men som sagt - du är ju van vid mina konstiga tankar;-)

Bare bilder - Pictures only sa...

Bilde som gjør meg i godt humør:)