4 november 2014

Snurrigt

5 kommentarer:

Freja sa...

Åhhnej, någon har tagit på sig fötterna på fel ben! Eller bara skorna på fel fot... Eller står bara med benen i kors... Snurrigt i mitt huvud!

Anitas Malta sa...

Hmm... nu går hjärnan på högvarv kan jag lova. Är det möjligen skosnörena som är snurriga eller.. Ser två skor och den högra foten korsar den vänstra... Eller hur ;-)

Paula i pörtet sa...

Men fy så otäck bild, allt är bara snurrigt fel fel fel! Rolig tolkning kan man lätt säga..

Scaniatjejen sa...

Fyndig tolkning! Visst är det väl fötterna som är snurriga? Eller är det jag som är snurrig?=)

BP sa...

Hahaha! Mina funderingar gick lite åt Freja-hållet måste jag säga. Gillar bilden skarpt:-)

Svar: Som jag skrev förut - det får bli två favo lag nästa år, men jag prioriterar Bajen, men vill att Falkenberg är kvar i Allsvenskan även 2016. Hoppas Henke stannar, men är tveksamt. Han ser nog sin chans att vidareutvecklas.