6 mars 2011

Bildligt talat


10 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Ahh en glasskulptur! Det gillar jag förstås! Superfin!

Photos by Storm sa...

Jag blir väldigt nyfiken på var denna skulptur finns/Lis

Pumita sa...

Vad läckert! Får spännande undervattenbilder i ögonen. ;)

B i r g i t t a sa...

Fint smycke i gatulivet :)

Pysselfarmor sa...

Ah så snyggt! då var det inga godisremmar ;-)

tack för kommentaren och omtanken om min sovmorgnar men skatorna bygger inte på min tomt - inte ens i närheten tack och lov!

sinneskatten sa...

Den utsmyckningen gillar jag, snyggt!

BP sa...

Alltså - jag vill ju inte vara elak - men din närbild på skulpturen var bättre än helheten;-)
Utsmyckningen är ok men jag vet inte varför jag inte är så förtjust i telefonkiosker;-)

PS. Bilden är toppen - missförstå mig rätt ;-) DS

anemonen sa...

Vårlikt och vackert konstverk.

Susanne sa...

Är det sjögräs i glas mån tro?? =) Spännande!

BP sa...

Läs PS:et i min blogg igen. Nu kan du slappna av. 1 000 tack för tum- och tårhållandet. Men jag håller fortfarande allt för lillen!!!