21 februari 2010

Fototriss: Oväntat



Bonusbild:

13 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Oväntat och väldigt väldigt roligt/Lis

Rajson sa...

Kreativt värre av dig och snyggt blev det!
Precis vad alla Skaraborgare behöver efter senaste dagars snöstorm.

LissenTo sa...

Visst blir man glad över oväntade medaljer.Yiiippppeee!

Lasseivomma sa...

Oväntat roligt, jag är ingen sportfantast, men detta är riktigt roligt, jag hinner nästan inte med alla medaljer, men jag kan ju få info via dig. Bra fångat.

Lenas Fotoblogg sa...

Härligt oväntat!!!!

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Här var det inte helt oväntat ett proffs som tog kameran och fotade den ganska oväntade "dubbeln". Snyggt plåtad. Har fösökt själv att ta bilder på en tv-skärm... inte helt oväntad blev dom inte så bra;-)

Della sa...

Snacka om triss!

Rantamor sa...

Men jag som hade skrivit ett långt inlägg å så bara sparkas jag ut i cyberrymden. Attans.

Iallafall kul att jag fick se upplösningen eftersom jag såg nästan hela loppet. Men blev trött och borstade tänderna och lade mig för att titta på min sängkammartv.
Somnade.
Jag vet det är skämmigt.

Men bra att din triss visade på vinst och ett brons till.
Heja heja.
Ska skärpa mig.

Kanske redan ikväll.

Ha en bra kväll.

annette sa...

Där var Du verkligen på alerten och fångade en underbar triss, och som dessutom var väldigt oväntad;)

Toppenkul!

Ha en skön kväll!

annette

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Toppen av latskapen er å ta biler av tv, men en herlig løsning på oppgaven, hehe. Grattis med medaljer :o)

Jah Hollis sa...

Jag håller nog med ovanstående kommentator. Samt att "bonusbilder" är ett otyg i en triss. Men visst var det en oväntad utgång av det loppet. ;-)

Anni sa...

Hurra!

Annelie sa...

Snabbtänkt och asfräckt!