24 januari 2010

Fototriss: Klara, färdiga, gå!

KlaraFärdiga

Gå!

18 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men så söt..himmel så oemotståndligt söt..härlig triss

Unknown sa...

Morrn.

"Ekorrn satt i gra...matlådan"

Ekorren är en liten trevlig bekanskap vid matplatsen.
Fina bilder.

Hade bra.

Hasse A

Ulrica sa...

Helt enkelt klockren!! :-)

Ladyinblue sa...

Åhh vilken söt triss

Monkan sa...

Vilken sötnos :-) Jättefina bilder och så snyggt fångat.

BP sa...

Vilken helt suverän tolkning. Här fick du till det 200%. Han är ju dessutom så himla söt - fångad med ditt (kamera-)öga:-)

Susanne sa...

Härlig triss!!!

Anonym sa...

Vilken härlig triss!

Hälsningar Louise
www.louisealexandersson.se

Anni sa...

Ha! Han lurade mig! Jag trodde att han skulle hoppa åt höger ur bilden!
Underbar triss med härlig fart!

Mona sa...

Här blev det fart på lilla korren. Fina bilder på den lille sötnosen.

P.K sa...

En helt underbar ekorre. Och fin triss !

:)

Kjell E sa...

Ekorrar är inte lätta att fota om de inte sitter och äter på något.
Gäller att förutse alla knixar.
Fina bilder och en bra tolkning tycker Flanören...

Viola sa...

For et billedfangst du har fått her! Ekornene er så søte synes jeg, men veldig vanskelig å få tatt bilder av. Her har du klart det med glans! :)

Erik "Semlan" sa...

Vilken skön bildserie, perfekt tolkning och en rackarn söt krabat! :-) Ekorrar är gulliga, även om de ger sig på fågelbon ibland...

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Den er søt da, herlig krabat. Lynraskt avsted som alltid. At de ikke faller ned når de spretter rundt i trærne som de gjør i stor fart.

Irrhönan sa...

Men o, så söt - och snyggt fångad på bild!!

Jah Hollis sa...

Den var perfekt fångad i språnget. Fin triss.

AnnaKK sa...

Superhärlig triss!!! :-)

Du förstod säkert att jag inspirerats av din ekorrmatare när jag konstruerade en av kartoteks-boxen... Men jag hoppas att nästa steg i utvecklingen blir att min man snickrar en som är ännu mera lik din! :-)