2 augusti 2009

Bildligt talat


Hos Mimo hittar du fler bilder i utmaningen Bildligt talat.

15 kommentarer:

Bruno Beige sa...

En vacker bild på ett vackert landskap!

foto CHIP sa...

Det ena havet följer det andra havet - himmel och hav - harmoni - själsbalsam - :)

christina sa...

Åh, det här vackra fotot behövde jag verkligen nu. Så stilla och rent!

/christina

Artlover sa...

Mmm.., det ser ändlöst ut. Kunde likväl vara ett abstrakt eller minimalistiskt konstverk.
Hade

Henry sa...

Svenska färger, gult och blått!

BP sa...

Vilket underbart foto. Håller med Artlover: nästan som en målad tavla.
PS. Dina trädgårdsbilder är underbara dom med. DS

Rajson sa...

Skön vy som gör att man tänker friare.

Ninni sa...

Underbara färger! En målning, textilt verk eller varför inte en stor förstoring av den här att hänga på väggen. Det skulle jag vilja ha!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Meget pent bilde. Likte at det var så rene og strake linjer i bildet.

Amanda sa...

Jag tänker på Edward Persson, var det han som sjöng ... När som sädesfälten böja sig för vinden ...
/Amanda

Resa med Herbert sa...

Hej!

"När som sädesfälten böja sej för vinden"

Mycket vackert foto.

Må gott, önskar Irene

Majsan sa...

"jag trivs bäst i öppna landskap...nära havet vill jag bo".. osv.. Vacker bild.

Mimo sa...

Härligt med ett foto till på vackra sädesfält, det ser oändligt ut!

Klimakteriehäxan sa...

Ibland är de rena ytorna, de enkla linjerna så här vackra!

anemonen sa...

Det enkla är oftast det vackraste. Sädesfält som böljar för vinden inte mycket som är vackrare.