10 april 2011

Bildligt talat


6 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Hmmm, odlingsdags ser jag. Den här helgen har jag också tillbringat i trädgården, stackars ryggen/Lis

Monica o Jacob sa...

Härligt vårig bild, snart går det att gräva överallt i trädgården.
Ha en skön vecka;-)

BP sa...

Ja du har då gjort precis samma sak som 85% procent av den svenska befolkningen idag. Resterande bor i Norrland och på en balkong i Täby.

PS. Nu förstår jag nästan att du inte haft tid för trissen. En "jordad" stilleben hade ju suttit fint ... kanske;-) DS

Pialotta sa...

Dags för trädgårdsröj :) Härliga tid nu:) Häftig bild oxså:)

anemonen sa...

Jaha det där påminner mig om att jag har ett land kvar att röja....bäst att fixa det i veckan.

Cecilia Artista sa...

Jaså vårbruket har börjat nu. Så härligt!