20 oktober 2010

Vi är inte heller lika


5 kommentarer:

Rajson sa...

Vilka sköna profilbilder av denna goding. Vilken koncentration!
Ha det gott!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Herlige profilbilder :) Ser ut som den koser deg veldig med maten sin.

BP sa...

Herregud Gärdsmygen!!!! Jag sitter inte bara här och dreglar utan jag bara vill ta Kurre och hans "tjej" och krama båda till döds. Nja inte riktigt - dom lär ju ha löss sägs det.

PS. Börjar fundera på vem är vem på alla dina underbara foton. Tror jag struntar i det å bara njuter. Du är en otrolig duktig fotograf. DS

AnnaKK sa...

Just nu är det bara en ekorre som syns till här, så den känner jag igen! :-) Men studerar man dem lite närmare så har de säkert helt olika utseenden, iallafall i vissa detaljer. :-)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Oh, jag kan inte se mig mätt på Dina korrar.De är ju så söta och gulliga.

Det är inte ofta man ser dem.Kanske i parker.

Men det är inte rätt årstid för att flanera i parker.

Kram Mi