18 juli 2010

I det blå

svävar en fiskmås!

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Men vart tog mon kommentar vägen???ut i cayberrymden kanske.
Skrev att du tagit en så otroligt fint foto av fiskmåsen.
Vackert.
Brukar försöka fota dom jag med när vi är ute å fiskar....men dom står ju inte precis stilla å väntar....*skratt*

Ha d gott

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

...på sin evige jakt etter mat... :) Det var et veldig skarpt og flott bilde av måken! Den som kunne fly... :)

Fin søndagskveld til deg.

Len@ sa...

Snyggt, tänk att du fick den på bild, flygande...så läckert :)

BP sa...

Om du bara visste hur mång fiskmåsar jag sett de senaste dagarna (finlandsbåt). Har plåtat och plåtat och inte fick jag med en enda med "utsvängda vingar". Men du, jag lovar att mina fiskmåsar såg precis lika mäktiga ut som din;-)

PS. Toppen bild!!!DS