30 december 2009

Gott Nytt År!

19 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Godt nytt år til deg også, og takk for et hyggelig bloggår i 2009 :o)

anemonen sa...

Detsamma önskar jag dig. Tack för alla vackra bilder du visat under året.

Lusthuset sa...

GOTT NYTT ÅR till dig och tack för alla trevliga kommentarer under året. Jag älskar ditt val av fågel. När jag någon gång får se en sådan, det händer tyvärr inte så ofta så blir jag helt lycklig. Kram!

BP sa...

Gott Nytt År på dig med!!! Jag har ju redan kommenterat tidigare hur mycket jag gillar dina underbara bilder... så det ska jag då inte repetera ;-)

PS. Men har du verkligen julkulorna kvar på bordet till Nyår;-) DS

Kickit sa...

Kulorna är ju helt underbara som dekoration till nyårsfesten! Ser festligt och inbjudande ut. Inte utan att jag blir sugen på att vara med vid det bordet. Kan kanske låna idén. GOTT NYTT ÅR!

Viola sa...

Du å du så flott et bilde, passer godt inn i overgangen til et nytt år! Jeg takker for dine kommentarer i året som snart går ut, setter stor pris på de! Så vil jeg ønske det ET RIKTIG GODT NYTT ÅR! :)

Anette sa...

Vilket härligt festbord du har dukat upp! Min dukning kommer att gå i rött och guld tror jag.....får väl se om jag får till det ;-)
Gott Nytt År till dig också! Kram Anette

Marie sa...

Vill också önska gott slut på 2009 och ett fint 2010. Kram från huvudstaden. PS. Din OO bild är bara WOW!!! DS.

Lasseivomma sa...

Tack detsamma till dig.
Tack för ett bra bloggår./ Lasse

Eva-Lena Sjösteen sa...

Önskar Dig ett riktigt Gott Nytt År och tack för alla givande kommentarer under året! Vi ses 2010/Kram E-L

BP sa...

Svar:
Jag visste väl att jag hade glömt nå't i mitt PS: de visa männen. Tack Gärdsmygen... du vet ju hur det är ställt med min allämnbildning ;-)

S o F sa...

Hallå där!

Vill bara tacka för titt-in och Nyårsönskan hos mig och önska dig detsamma. Alltså; Gott Nytt År!

Varma hälsningar!

Rajson sa...

Gott Nyt År och tack för alla fina och inspirerande foton du visat. Och tack för kommentarerna!
Oj, vad många...kulor!

Annika Christensen sa...

Det var en fin nyårsbild.
Gott slut och Gott Nytt
Annika

Hannele på Hisingen sa...

Gott nytt år!

annette sa...

Vill tacka Dej för ett inspirerande 2009 Du bjudit på, tack för alla kommentarer!

God Fortsättning på 2010!

annette

AnnaKK sa...

Hej-Hej!

Hoppas du hade ett fint och mysigt nyårsfirande och att 2010 har börjat bra!? Önskar dej ett gott nytt år, och hoppas det blir många fina fotostunder och härliga blogginlägg i fortsättningen också! :-)

Photos by Storm sa...

Så vackert dukat. Hoppas du hade en trevlig kväll. God fortsättning/lis

Lissen sa...

Gott nytt år till dej!
Vilken vacker dukning ni hade!
Jättefint! //Lissen