15 november 2009

Bildligt talat

17 kommentarer:

annette sa...

Ser lite höslikt och tomt ut vid stranden, ändå vackert på ngt sätt med det milda ljuset!

Ha det bra!

annette

Ninni sa...

Jätten ligger och vilar ;)Jag ser en profil i stenarna jag.

Della sa...

Jag såg också profilen direkt. Han måste ha en fin utsikt.

Solvarm sa...

Hej!

Ja, direkt såg jag oxå profilen, snyggt fotat i en skön omgivning.

Må fint, önskar Irene

Margareta sa...

En bra utvald plats att vila sig på. Stenansiktet spejar ut över landskapet. /Made

BP sa...

Här ligger gubben och vilar... Han har också fått skägg sedan sist... tror jag. Nej, det måste nog ha varit tvillingsbrorsan ;-)
Härlig bild såklart :-)

Lasseivåmma sa...

Är det en av presidenterna som har ramlat på rygg. Kul bild.

Majsan sa...

En längtan till varmare dagar.. :)

Marie Höglund sa...

Ja han ligger väl om tar en "napp" ;-)

Nattsyrran sa...

Tog ett tag men sen såg jag Stenfarbrorn...... Tjusigt!

AnnaKK sa...

Är det ett foto från idag, tro? Ser ut att vara riktigt fin väder! :-) Det var det här i förmiddags - fick nästan lite vårkänslor! Men efter middag blev det blygrå och regntung november igen...

Japp! Det var skalet till den blivande värstingen som var med i fototrissen - och nu finns det ett inlägg som förtäljer vad som har hänt med det under det senaste dygnet... :-)

Rune (Bildebloggen) sa...

Hvem har vært modell der tro, det var et artig profilbilde du har tatt der. Naturlig fotogen kar :)

Artlover sa...

Ser ut som en jätte ligger begravd där.

Mona sa...

Är denna bild tagen idag? I så fall blir jag avundsjuk. Här måste det vara absolut bottenrekord i antal soltimmar. Kan nog räknas i minuter. Härlig stengubbe. Han ser ut att ligga skönt där!

Ingrid sa...

Vilket häftigt foto. Det ser ut som en jätte som ligger där och sover. Så bra fångat!

@nemonen sa...

Oj ett stort ansikte som tittar upp!

@nemonen sa...

Inte svårt alls. Har du Ps så tar du bara new i file. Du får då ett nytt ark. Dra in bilden på det tomma arket. Gå till bevel and embloss och välj drop shadow. Vill du kan jag beskriva noggrannare.