24 februari 2017

Stranden igår

Det är alltid spännande så här års att gå ner till stranden, det kan nämligen se ganska olika ut, inte bara med ljuset som jag visade häromdagen utan med sandens formationer. En sådan här kulle var det att kliva igenom igår. Troligen bildad av den kraftiga blåsten.
Men igår var det ingen blåst. Det var t.o.m så att man fick knäppa upp jackan och stanna upp och vända ansiktet mot solen! Härligt!
Mobiltelefonen är räddaren i nöden när inte kameran är med och min Sony fungerar bra tycker jag. Lämnade i-phone i höstas till förmån för android och är nöjd med det.

3 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Vilka härliga strandbilder! Trevlig helg!

BP sa...

Ser nästan ut som om du hade gjort ett besök på Mars. Häftig formation, verkligen!
Så du har blivit med en Son(n)y. Kul att höra att du är nöjd med den. Jag har min gamla iPhone 5S kvar. Den funkar ju så...

Anni sa...

Alltså, jag måste åka till Falkenberg - det ser så härligt ut där! Visst finns det något finfint ställe att bo på vid stranden? kanske ska bli en helg med maken min. Hmmm, en födelsedagspresent månne?

Underbara strandbilder!