6 september 2015

En annorlunda skylt

Skylten finns på Torekovs golfbana.

7 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Bra varningsskylt! :)
Jag håller mig så långt borta från golfbanor jag bara kan.
Dock ligger vårt koloniområde granne med just en golfbana....Hmmm
Men mitt hur ligger på säkert avstånd! ;)

Susanne ❤️ sa...

Ja den var anorlunda ;) varna för golfare och deras bollar haha
Bra att dom talar om från vilket håll dom kommer ;)
Tack för härlig ovanlig skylt
Sanna

BP sa...

Hahaha! Jamen, jag tackar för varningen:-) Bra att den informerar om att utslaget kommer från höger - förutsatt att man kan skilja på höger och vänster vill säga;-)

Suverän skylt - love it som du förstår:-)

1 000 tack att du skyltar och länkar och dedikerar ett av dina (sällsynta) inlägg till Skyltsöndagen. Saknar faktiskt dina nästan dagliga inlägg om jag får säga så, men känner med samtidigt "hedrad" att du bidrar till Skyltsöndagen. Kram!

Freja sa...

Bra att de ändå talar om var faran kommer från...

Susjos sa...

En sån skylt har jag aldrig sett! ;-)

Anita Malta sa...

Det var onekligen en lite udda skylt men bra att de varnar, om det nu hjälper ;-)

Mias Mix sa...

Så bra att de varnar :) Jag håller mig gärna borta från golfbanor men den där verkar ju ligga i samhället. Kul skylt :)