24 november 2009

Tisdagstema: Rund

Botten är rund!

Fler runda bidrag här:

12 kommentarer:

Ariella sa...

Snyggt fotat!!

sinneskatten sa...

Det var smart!

Cecilia Artista sa...

Kul tolkning! Det verkar vara bra kvalitet också.

Pialotta sa...

Kaffekopp eller? Festligt fotat:-)

Lasseivomma sa...

Botten är nådd..fast jag menar fysiskt. Som bild är den närmare toppen.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Lenger med kommer man ikke i koppen, ha en topp kveld :)

anemonen sa...

Annorlunda och fint tänk. Gillar färgerna.

Mona sa...

Kreativt!

BP sa...

Jätte cool! Gissa vad jag såg först: det lilla "o:et" som poppade upp liksom. Riktigt fyndigt :-)

Anette sa...

Såg "giftigt" ur att döma av dödskallen......fyndig lösning. /Anette

BP sa...

Svar: skulpturen på killen är 15,5 cm hög och den sexiga häcken är 8 cm bred.
Visst är dom fina :-)))))
Dom var egentligen tänkta som bokstöd, vilket jag definitivt inte håller med om. Just nu har jag ställt dom på fönsterbänken men under sommarhalvåret kommer de troligen att hamna på balkongen.
Beror lite på hur ofta jag vill smeka den högra ;-)

Bruno Beige sa...

Snyggt fotat. Dessutom ser jag, anar jag en döskalle. Sådant gillar jag. Av någon anledning gillar jag sådana.